NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال الست اللى جوزها مسافر

RETAL

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا قرأت قصص كتير هنا ولاحظت عامل مشترك واحد في كل القصص ان الست اللى جوزها مسافر او المطلقة او الارملة بتكون شرقانة للجنس وممكن تعمل اي حاجة عشان تتناك

هل دي فعلا حقيقة والستات اللى بيتطلقوا او اجوازهم مسافرين او ارامل فعلا بتكون الشهوة سيقاهم وممكن يعملوا اي حاجة في سبيل انهم يطفوا شهوتهم ولا دا مجرد افورة من الكتاب وخيال ؟
سؤالى هنا موجه للستات المتجوزين او اللى مروا بتجربة مشابهة اكتر ويايريت بلاش الكلام المرسل بدون اثبات

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Anas868, yasmin1990, Adam Afndena و 4 آخرين
لو مفيش مانع اخلاقي او عقائدي او مبدأ
كل شئ بيكون مباح طبعاً

لاكن في الاغلب اڤورة و خيال كتابه
لان الست في الوضع ده بتكون محتاجه سند اغلب الوقت
و السكس بيكون بيقرص علبها بس جزء معين في الشهر و بعد كده عادي

• عجبني
التفاعلات: sekoseko87
لو مفيش مانع اخلاقي او عقائدي او مبدأ
كل شئ بيكون مباح طبعاً

لاكن في الاغلب اڤورة و خيال كتابه
لان الست في الوضع ده بتكون محتاجه سند اغلب الوقت
و السكس بيكون بيقرص علبها بس جزء معين في الشهر و بعد كده عادي
انا سألت السؤال دا من مبدأ انى قابلت نسوان كتير مطلقات وارامل وازواجهم مسافرين ملاحظتش عليهم الميعاه اللى بيقول عليها اغلب الكتاب دى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق متعة المرأه، Life Arch و LEGEND KYSER
بتتحسب علي حسب الشخصية اعرف ست جوزها مسافر وحرفيآ دكر قاعد في البيت لو حد حاول معاها او لمحلها بتفشخه...

وفي واحده تانيه شقطها من عالفيس ومتجوزه وكلمتها فيديو ومره ورا مره بقينا نعمل سكس بس ما عملناش في الحقيقة عشان ضميري نقح عليا...

خلاصة الكلام ان فيه وفيه صوابعك مش زي بعضها والناس برضوا مش زي بعضها

• عجبني
التفاعلات: salemsoly
تبقا حسب الست أنا أعرف ستات جوازهم مسافرين ومستحيل حد يقرب منهم من تجربتي معاهم وفيه ناس جوزاهم معاهم بس بيبصو بره

انا قرأت قصص كتير هنا ولاحظت عامل مشترك واحد في كل القصص ان الست اللى جوزها مسافر او المطلقة او الارملة بتكون شرقانة للجنس وممكن تعمل اي حاجة عشان تتناك

هل دي فعلا حقيقة والستات اللى بيتطلقوا او اجوازهم مسافرين او ارامل فعلا بتكون الشهوة سيقاهم وممكن يعملوا اي حاجة في سبيل انهم يطفوا شهوتهم ولا دا مجرد افورة من الكتاب وخيال ؟
سؤالى هنا موجه للستات المتجوزين او اللى مروا بتجربة مشابهة اكتر ويايريت بلاش الكلام المرسل بدون اثبات
أوقات كتير بيحصل الست اللي اتعودت و عاشت حياة جنسية كبيرة بتتكون محتاجة دايما في ظل غياب شريكها بس الاغلب ان ستات كتير يمنعها الدين و العادات...... ملحوظة كمان الست اللي حتى بتتناك بعد الطلاق أو غيره مش بتكون ظاهر عليها المحن والمياعة علطول... بيكون اوقات معينة مع نفسها أو مع شريكها الجديد

انا سألت السؤال دا من مبدأ انى قابلت نسوان كتير مطلقات وارامل وازواجهم مسافرين ملاحظتش عليهم الميعاه اللى بيقول عليها اغلب الكتاب دى
طب بيبقي ايه الموضوع من وجهه نظرك

اكيد الوحده بعد الانفصال او الطلاق بتتعب شويه زيها زي الراجل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عارف سكتى، Zopre و زيووس
بس الست الي أنا شايفه أنها بتعرف تخبئ اكتر من الراجل

• أتفق
التفاعلات: samerdena
لو جوزها كان مكيفها اوى قبل السفر بتبقى كده

بس الست الي أنا شايفه أنها بتعرف تخبئ اكتر من الراجل
طبعا بتعرف تخبي ،،انتوا اسفه الشهوه عندكم رقم واحد
لكن احنا الحنيه والاحترام والاهتمام

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Sherf Kamel, حنفي الونش, عارف سكتى و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع مش مسألة زوج مسافر او زوجة مطلقة او ارملة
الموضوع حسب الست نفسها
ممكن تكون متجوزة و حوزها فى حضنها كل يوم و بتخونه

لكن بشكل عام
كل القصص اڤورة طبعا
و معظم ان لم يكن كل اللى ازواجهم مسافرين او مطلقات او ارامل
و خصوصا الارامل
بعبدين كل البعد عن اللى بيتكتب فى القصص

لو الراجل محترمش حبيبته ميبقاش راجل والشهوه بتكون زياده حب وتفرغها متعب اوى للرجاله اساسا تخيلى التعب وهو بيجيب عشان يمتعها ده مش تقدير والكلام الحلو احترام♥️

الست دايما بتفكر وتحسبها قبل اى خطوة عكس الراجل لو الموضوع من ناحية الجنس، دخول الراجل للست دايما محتاج حنية و اهتمام عشان يقدر يكسبها 👍

• عجبني
التفاعلات: Zopre
اغلب الي بيكتب بيكون عندو وقت….
انا لما كنت اكتب كان عندي فراغ رهيب 😂

برضو مع احترامي ليكي اختلف معاكي فيه رجاله كتير مش اول حاجه عندهم الشهوة وفيه ستات كتير اول حاجه عندها الشهوة برضو بس لو بتتكلمي علي الاكتر فا اتفق معاكي

صح .. ودي النقاط اللي بيشتغل عليها أي راجل بيفهم وعاوز يوصل لوحدة ..

يشعرها أولا بإهتمامه بها ويعرض خدماته المجانية ، فإذا ما لفت نظرها وبدأ يبقي بينهم كلام يعاملها بمنتهي الأدب والإحترام ويشعرها بقيمتها وكيانها يمكن اكتر من جوزها ، ولو وصل معها للسرير فيتعامل معها بالحب والحنان المطلوبين .

فهل لو إمراة متزوجة او مطلقة أو أرملة صادفها رجل من هذا النوع يمكن أن تتجاوب معه بصرف النظر عن أي شيء آخر ؟!

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و samerdena
دي حقيقة الاغلبيه لاء

علي رائي المثل اللي جوزها مسافر كسها يصعب علي الكافر 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Anas868

على حسب التربية والاخلاق اللى اتربت عليها وخرجت منها فى الاسرة و هى ممكن تضعف ماشى لكن الست المحترمة بتحافظ على بيتها واسرارها من كل شيطان او مغرر بها بمعنى الاهتمام او الحب الزائف والنهاية مؤلمة جدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%